Merryyy1 üç günde tutunma oluyormuş üç gün ful yattım namazlara kalktıkça evde yürüyüş yaptım abdest alırken ayağımı kaldırmadım duşakabinde ayaklarımı yıkadım az yemek yiyorum bol su içiyorum kabız olmamak için çiğ badem fındık ve kabak çekirdeği, kuru incir yiyorum tuvalette hiç ıkınmamaya dikkat ediyorum doktorlar rahat olun diyorlar ilk transferimde çok rahat davrandım ama hata yaptım kesinlikle bu yüzden bu defa full uzanıyorum namaz için yataktan çıkınca yürüyüş falan yapıyor o kadar