Runyaaa Anneler bebişleri kaçıncı haftada hissettiniz kız bebek erkek bebekte bu hisler farklımı batma gibimi kayma gibimi benim oglum olacak inşallah sanki ayagıyla itiyor gibi bi bi his oldu benmi yanıldım yoksa diyorum 16+2 yiz 🥲☺️
ppmerlina Runyaaa kalp atışı gibiydi pıt pıt pıt şeklindeydi 27.haftamdayım kaymaları da hissediyorum
Mavideniz26 Runyaaa bu haftalarda itirmeyi hissetmez ki insan, en fazla kelebek gibi birşey Hissedersiniz pıt pıt gibi hafiften
1ErkekkkAnnesi Runyaaa ilk gebeliğim oğlumda 18. Haftadan sonra süzülme gibi hissetmiştim şuan 2. Ye gebeyim kızım olacak 15. Haftadan beri hissediyorum şükür kalp atışı gibi atıyordu pıt pıt öyle hissediyordum
Mavideniz26 Runyaaa onlar normal bir ay sonra hissetmeye başlarsın ama şuan pıt pıt ları hissede bilirsin buda insanın içini rahatlatıyor hiç hissetmemek daha kötü endişe ediyor sürekli insan.
Beybimelisa Prens dizisini izlerken eşimin eli karnımdaydi diziye dalmıştk. Filip ölmüştü o sahnede aşırı heyecan yaptım ve bebegim çok sert tekme atmıştı eşimle o an hissettik çok komikti 😂