anaolacak Aşılama günü hariç 9.gündeyim. progestan fitil kullanıyorum buna rağmen lekelenmem oldu. Yumurtam geç büyüdüğü için adete yakın oldum aşılamayı anca büyüdü çünkü. Dolayısıyla reglim geçti 2 gün kadar. Progestan kullanırken lekelenme yaşamam normal mi adet mi oluyorum tutunma lekelenmesi olabilir mi? İnşallah öyledir. İyi de tutunma 9.günde olur mu ki , herkesin 12.günden önce gebeliği varsa bile çıkmamış
anonim001 anaolacak leke olarak çoğalıyormu rengi falan nasıl Bende tutunma kanaması gelmişti 12. Gün falan doğal yolla gebelikti, böyle âdet başlangıcı gibi koyu kahve gelmişti sildikçe geldi 1 saat sonra beyaz akıntıya döndü Sonra ertesi gün yine aynısı olup yine beyaza döndü
anaolacak anonim001 pembe renkliydi gece geldi. progestan kullanıyorum normalde olmaması lazım ama anlamadım akşam yatarken tekrar progestan alıp yattım sabah bir şey yoktu bıraksam regl olacak gibiyim anlamadım
userliktedeben Bildiğim kadarıyla pembe, sarı ve kahverengi lekeler fitilin yan etkilerinden biri oluyor. Yani önemli olan kırmızı ve çok olmaması bende aşılamanın 6. Günündeyim ve bu sabah kahverengi lekelenme gördüm , sildikçe geliyordu .. inşallah çoğalmaz