tugcesakir33 2 3 gündür farkertim karnımın üst tarafi sert alt taraf yumuşak Bebek yukarda hissediyorum zaten ama sertleşme normal mi bilemedim
Yasemincifci tugcesakir33 beneğin olduğu yer sert oluyr canım benim bebeğimde aşğıda aşağısı sert yukarısı yumşak
Bsrakaplan tugcesakir33 benimde aksamlari sertlesme sorunum oluyor 24 haftaligim plasenta asagida suyun fazla dedi bana doktor 😪
tugcesakir33 Yasemincifci bana dr plesanta asagida demişti sanırım ondan yukarı çok sert Bebek orda diye gene de sorarım dr a ama setlesme çok oluyor
tugcesakir33 Bsrakaplan benım de asagida resmen Bebek sanki midemin altında ama alt karnım yumuşakcık sertleşme oluyor sürekli belde Bebek hareketi çok değil az oynuyor senin de mi öle
tugcesakir33 dml33 canım iki Doğum daha yaptım böyle olmuyor du karnım semsert üst taraf Kasılma gibi bi oluyor bir düzeliyor ama sert yani
Bsrakaplan tugcesakir33 canim benim hareketleri iyiydi ama bugün hic hareket etmiyor inan esimin basinin etini yedim neden oynamiyor diye ama karnim asagida benim bide sertlesme aksam oluyor senin gun boyu mu sert?
tugcesakir33 Bsrakaplan gün boyu değil Arada oluyor ama genelde çok sertleşiyor gün içinde çok ayaktayim ondan da olur mu kii
Gzmbrk tugcesakir33 tuvalete rahat cıkıyo musunuz yoksa kabızlık var mı belki ondan filan olursa die düşündüm ama