Mukadder_44 Kızlar 36+3 üm tam göğüsumun alt kısmında batma hissi var çok ağrıyor oturup kalkınca falan normal mi
Mummybaby Deletedmom_297 ben 19.haftadayım ben de de böyle ağrı var tansşyondan mı oluyor? Ben ölçüyorum normal çıkıyor ama