sultansa Kızlar 4 gündür sadece günde bir kez akıntı gibi pembe kan geliyordu ama çok sık değildi bu gün sürekli bir akıntı ve kasık ağrısı yaşıyorum bu süreç normal mi ?
myangelson sultansa 4 gündür doktora gitmediniz mi? Normal değil tabiki muayene edilmesi gerekiyor. Gebeliğin hiçbir döneminde renkli akıntılar lekelenmeler normal değildir. Hemen doktora gidin.
Yakamoz20 Bunu bilemeyiz acil doktora görünmenin gerek bence burada kimsenin yönlendirmesi ile olmaz hamilelik doğum bambaşka