Mervergun Normal doğuran var mı ilk doğumundan sonra bende bel fıtığı olultı maalesef çok zor oldu benim için şimdi ikinciye hamileyim ama normal doğumdan korkuyorum ya daha kötü olur ve çocuklarıma yetemezsem ağrıdan diye
Mavideniz26 Mervergun ben sezeryan ameliyatı oluyorum ama hamilelikte bile fıtıgım çok zorluyor beni iki tane var bende fıtık diğer hamileliklerimde yoktu sırt agrısı bunda var
Kubraaa_o Mervergun doktorunuz izin veriyorsa egzersizle desteklediğinizde ağrılarınızı azaltabilirsiniz. Doğum şeklinize doktorunuz daha iyi yorum yapar tabi, fıtğın yerleri ve boyutu önemli olur
Mervergun Mavideniz26 benimde çok kötü bacağıma ayaklarıma vuruyor bacak üstüne yatamıyorum surt üstü yatamıyorum az iş yapsam sabaha kadar ağrıyor doktorla konuşucam bakalım hayatımı etkiliyecwkae ilki gibi normal istemiyorum
Mavideniz26 Mervergun eğer zorlayacaksa sezeryan ol ama belden uyuşturma yapma daha çok agırır sonrasında belin. Normalde olsa insanı çok zorlamaz ama hanilelikte zorluyor gerçekten ilk defa yaşadım bundan senin dediğin gibi iş yapsam sakat gibi oluyorum bacaklarım çok agırıyor sırt ayrı bir dert zaten allah yardımcımız olsun valla 🤲🏻