Benim de kötü bir migrenim vardı, çok çektim geceleri uykumdan uyandırıyordu, hamile kalmadan önce hacamat ve yüzümün 4 yerine sülük yaptırmıştım, çok çok çok şükür o deli migren ataklarım gitti, başım ağrısa bile başıma masaj yapınca rahatlıyorum ve kısa sürede geçiyor. Hamilelikte hacamat ve sülük yapılıyor mu emin değilim, isterseniz bir araştırın. Çok geçmiş olsun, Rabbim şifa versin