sydtns Aylinannesi son dönemde birkaç postta daha gördüm ani doğumda kendi hastanesine takipteki doktoruna gitmiyorsa hamileliğin gidişatına yönelik ultrason görüntüleri varsa raporlar vs isteniyormuş odur muhtemelen
Aylinannesi SevgibiR şimdi kuzenim attı instadan görmüş benim için saolsun ben dedim sade olsun beynim yandı🤦🏼♀️😂😂
Eda0509 Aylinannesi 😂😂 doktora göstermek lazım bu listeyi. Doktor da der artık dalga mı geçiyorsun 😄😂
Berkaytuana Aylinannesi doktor diyecek hanımefendi evrak yok ortada bu doğum gerceklesemez 😅😅😅 kahkaha attım ya 😅😅
Aylinannesi sydtns hmm olabilir 🤔 bari parantez açsalarmıs yanına bende yanı yakıla evrak arıyorum gogıldan🙈😂
Aylinannesi Yasemincifci doğrudur ama nerden bulcanki benim 10 tane ayrı doktorum oldu nerdeyse biri sonucu verdiyse diğeri vermedi 🙄
Aylinannesi Berkaytuana ahahah ay ne kötü olur ya🙈 ilk görünce bende koptum ama gogıldan baktım ne bu ya yok bende evrak diye korktum birden ahah🤣🤣
Yasemincifci Aylinannesi olanları götürürsün sende bi dosyanın içine koyup çpkta gerekli olduğunu düşünmyrmda işte her ihtimale karşı
Eda0509 Aylinannesi netten baktım şimdi burda yaziyor hepsi 😄😄 http://www.pudra.com/anne-cocuk/bebege-hazirlik/dogum-plani-nedir-nasil-yazilir-25112.htm
Berkaytuana Aylinannesi 😅😅 Hayır bide tüm sonuçları vermiyor doktorlar artık direk sisteme düştüğü için
Aylinannesi Berkaytuana aynen işte gerekliolsa bile belki vericek kağıdımız olmıcak yani oracıktamı doğuruyım töbe🤦🏼♀️😂😂
Aylinannesi Eda0509 ohoo 🤭🤭 eskiden doğum planımı vardı ya 😯😆 vay be çoğu istenileni yapıyolar demek😊 iyimiş ☺️