nerm629_ Böyle batma hissi var sağ tarafımda bide bel ağrım var sizdede oluyomu kızlar Sabah gene test yapicam 3 gün kalmış olucak bakalım sizde yarın test yapicakmisiniz Yapan olursa sabah buraya atın birlikte değerlendirelim birbirimize umut olalım 💕
nerm629_ nerm629_ bugün bu testi yapmıştım yarın başka markayla deniycem ilişkiden itibaren 12 .gün olucak adete 3 gün kalmış oluyo
twomam nerm629_ bende de var bu belirtiler canım yarın işe giderken test alabilirsem alıp yapıcam alamazsam da artık Salı günü bat da zaten Salı benim
nerm629_ Zs3450 ben yarın artimed markayla test yapicam ilk gebeligimde de yapmıştım öyle öğrenmiştim adete 5 gün kalaydi
nerm629_ Zs3450 hiç denemedim ben yaa o markayı burada evime yakın 4 tane eczane var çoğunlukla artimed after 10 mimea bide pahalı olan prodictor early Bide days doctor var hemen hemen 4 eczaneye giriyorum bu testler var genellikle
nerm629_ Zs3450 sabah yap kiz senin adetin 11 Eylül ayniydik seninle öyle hatırlıyorum 5 tane varsa perşembe gününe kadar yap hergün bende sabah yapicam test sende yap kiz
nerm629_ Zs3450 aynıyız canım bende 15 agustos adet oldum 28 yunurtlmaydi 11 Eylül bat günüm yarında 12 .gün olucak iliksiden buyana
Ygmr- Bende de göğüs ağrısı bel ağrısı ve yumurtalıklarda iğnelenme oldu hatta irkiltiyordu sonra hamile olduğumu öğrendim