Emanetimi_bekliyorum Seahar iyileşmenizi bekliyorlar ya da Allah korusun dogum olursa bebek 3-4 gün küvetde kalıyor diye biliyorum
UraSsmom Seahar Benim çocukların ikisi de grip oldu ben salı doğum yapıcam inşallah bana geçmez diye dua ediyorum ilk kez 😬
Ceku256 Seahar genel anestezi yapmazlar ama spinal yaparlar. Anestezi uzmanının insiysatifine kalmış. Bazısı ya spinalden genele dönmek zorunda kalırsam diyerek almayabilir.
Cagatayefe2 @Seahar ben gripken oldum sezeryan spinal anestezi ile. Doktordan doktora değişiyor olabilir. Benim bildiğim kadarıyla genel anestezi yapmıyorlar gripken
Seahar 020525 ben de merak ediyotum hava değişimi var malım ben de 15 inde olcsm grip olmaktan korkuyorum