cennetzeynep çektirdim,öncesinde bir hafta ağrıdı öldüm resmen. 6 numarada kök kalmıştı. O ağrıyo sandım ama doktor yirmiliğin çürük o yapıyo ağrıyı dedi ve birden mecbur kaldım ikisini birden çektirmeye. Tepindim resmen o koltukta gözümden yaşlar indi çünkü uyuşmadı ağzım. Doktorumdan rapor istedi o da adrenalinsiz uyuşturucuya izin vermiş. Haliyle her şeyi hissettim. Ama ağrı o gün anında kesildi bin şükür. İyi ki kurtuldum. 24. haftada çektirmiştim.