Kızlar Ağustosun 19unda adet oldum 1 Eylül’de lekeli yumurtlama akıntısı oldu bugün yumurtlamanin üzerinden 7 gün geçti ve yine peceteye gelen çok ufak açık kırmızı leke gördüm sizce gebelik olmuş olabilir mi ki pcos var 2 senedir uğraşıyoruz yardım edin lütfen