Berilk Arkadaşlar merhaba nasıl geçiyor gebelik süreciniz, daha başlardayız ama ben bir gün iyiyim bir gün değilim 🙃 Bir de yürüyüşlerde nefes nefese kalıyorum, aşırı uykum var sizde de oluyor mu?
gamzekirsahin Berilk ben de 9+6 bugün. Her şey 8. Haftaya girmemle başladı ondan önce hiç belirtim olmadı. İştahsızlık ve normalde sevdiğim yemeklere karşı tiksinti var. Varsa yoksa karbonhidrat, simit, poğaça yemek istiyorum :(
babymom2026 Berilk Mükemmel geçiyor mesela camış gibi uyuyarak ara ara bulantılı sürekli acıkmalı aşermeli yorgun şekilde yürüyüp gidiyor şu anlık bakalım ☺️
Mihrasina_ Berilk evet 10+5 teyim son 2-3 gündür bulantılarım daha iyi ama bu seferde Prilam kullandığım için kabızlık sorunu yaşıyorum yarın kontrolümüz var
dylmaz94 Berilk 8+5 olduk biz. ❣️ Düşük riskim vardı progestan kullanıyorum kanama alanı çok şükür azalmış. Bulantılar biraz azaldı gibi ama kasık ve bel agrisi yasiyorum. Biraz hareket edeyim direk belimr agri vuruyor benim gibi olan varmi acaba. Doktoruma sordum rahim genisledigi icin normal dedi ama bazen cok agri yapiyor.
minikmucize00 10+4 olarak söylüyorum halsizlik ve uyku hali çok var bulantılar bu hafta azda olsa durdu ara ara var .
Berilk minikmucize00 acaba ne zaman uyku ve halsizlik geçecek 14. Hafta çalışmaya başlayacağım nasıl olacak bilmiyorum öğrencilerle
peroksizom Bende uykusuz yorgun bulantılı :( geçiyor 10+0 oldum bende bugün 2 kilo vermişim iştah zaten kapalı Toparlamaya çalışıyorum işte Umarım diğer bebişler ve herkes iyidir
evosu Hareketleriniz nasıl kızlar hep yatıyor musunuz ? Yoksa hareket ediyor musunuz yürüyüş dışarı alışveriş gibi şeyler yapıyor musunuz ?
Berilk evosu ben üç gündür yürüyüşe başladım ama zor nefes alıyorum böyle aşırı yoruyor bir de bacaklarım ağrıyor 😣
yourpariah ben de 8+3’üm ama hiç iyi hissedemiyorum bir tek ben mi böyleyim diye düşünüyorum 🥺 bel ağrısı ve mide hassasiyeti çok yoruyor. sabahları bulantım oluyor akşama tam rahatlayacağım sanarken aşırı derecede gaz ve hazımsızlık oluyor sindiremiyorum ve çok fazla afedersiniz geğirme ihtiyacı hissediyorum böyle olan var mı??😭
Berilk yourpariah ben öyleydim bulantı ilacı verdi bana özellikle bir kere gaz sancısı çektim Allah korusun düşük yapıyorum sandım 7. Haftadaydık o günü hiç unutamam kimseye vermesin Rabbim 🥹
yourpariah Mihrasina_ inşallah canım ya mide sorunlarım olmadan geçen günlerimi özledim resmen🥹🥹 neyse bebisler sağlıklı olsun da önemli olan o
Mineldeva0 Bugün dokuza girdim dün biraz açık pembe kanamam oldu bayıldım resmen korkudan acile gittim kalp atışı gayet iyi kanama alanı yok yerleşmedir dendi sonra hastaneden geldim kahve rengi aktı çok az durdu akşamdan beri ama 9 haftada yerleşme kanaması için geç değil mi kızlar
gokceaytekin 9+0 ben de hazımsızlıkla uğraşıyorum. İkinci gebeliğim. Akşamları karnım 6 aylık gibi oluyor. Su içsem yarıyor hesabı😞
yourpariah dylmaz94 benim de en çok belim ağrıyor canım ilerleyen aylarda göbek büyüdükçe bel ağrısı çok duydum ama ilk aylarda normal mi bilmiyorum
dylmaz94 yourpariah benim ikinci gebeligim 7 yasinda bir kizim var. Onda da dusuk riskim vardi ama belim agirdi mi hic hatirlayamadim canim. İnsallah agrilarimiz bulantilarimiz hafifler bebisler saglikli olsun da 🥰