yaseminnnnna Kızlar çözüm önerisi olan var mı ya da başına böyle. Bi şey gelen midemde yumru var gibi ağrıyor
edabolukbasi3- yaseminnnnna bu akşam bende de var ya boğazıma kadar yanıyorum hemde afedersin sürekli geğirme geliyor gaviscon varsa iç rahatlatır
yaseminnnnna edabolukbasi3- bende de var çok yemesem bile geğirme oluyor acaba dedim bebek mi ittiriyor , maalesef yok 😞
edabolukbasi3- yaseminnnnna büyük ihtimal mideye baskı yapıyor bende çok yemedim ama aşırı rahatsızım
gokceaytekin Kullandığınız ilaçlara dikkat edin. Ben ilaçları değiştirince rahatladım. Hiç içmemeye başladım nerdeyse. Meğerse o mide ağrımın bütün sebebi ilaçlarmış.