ppmerlina kesen biraz aşağıya yerleşmiş dedi doktor, riskli bişey mi düşük tehlikesi mi demek istediginiz diye sordum. Hayır bi sıkıntı yok bebegin daha iyi tutunsun kese yukarıya cıksın diye dedi ama bende tabi bilmiyorum ilk defa yaşıyorum. 1hafta boyunca sabah1 akşam2 , hafta bitince sabah akşam1taneye düşürücem .
Acaba günde 3tane cok riskli gebeliklerde mi verliyor ki