Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var adetim 11 gün gecikti. Bugün sabah klasik gebelik testlerinden yaptım önce test çalışmadı gibi oldu daha sonra sonuç verdi çok çok çok hafif bir silik çizgi çıktı. İçim rahat etmedi 3 4 saat sonra bir test daha yaptım ve idrarı koyar koymaz hemen kalın belirgin bir şekilde tek çizgi oldu. Bu ne demek oluyor ilki neden öyleydi şimdi neden böyle oldu?