4+2de 2tane üst üste test yaptim pozitif. 4+3de kan verdim beta 114. Yükselmesini bekledim nasip değilmiş. Bu akşam üstü kanama şikayeti ile gittim 5+2 alttan muayene yapıldı bisey goremiyorum dedi doktor. Kan aldı beta 46ya düşmüş. Gebelik yok oluşmamış. Düşüşe geçtiği için doktor kimyasal gebelik olabilir dedi. Beta sıfırlanana kadar 2günde bir gel kan ver dedi. Nasip değilmiş diyelim vardır bunda da bir hayır. Benim sorum kimsayal gebelik nedir? Sıfırlanmazsa ne olur?