merhaba 16 haftada serklaj oldum serklaj öncesi de sonrası da hunileşmem vardı. 30lu haftalarda bebek baskı yaptıkça hunileşme ortadan kalktı. 18 mm ile 36 hafta 4. Güne kadar dayandık. Sancım çıkması sebebiylesezaryen oldum. Yoksa daha dururdu. Dinlenirken, uzanırken kalçamın altına yastık koymuştum iyi geldiğini düşünüyorum ama kişiden kişiye değişebilir. Pozitif düşünün bol bol dinlenin🌸