meinbaby_ Merhabalar . 5+5 haftalık hamileyim . Karnım şişkinlik var gaz birikmiş gibi . Daha bebeğin kalp atışını da duymadık haftaya gideceğiz . Acaba sorun mu var . Bu haftalarda yaşayan var mı
2kizannesi30 meinbaby_ bu haftalar normal canım adet olmayınca karnın şişer ya 🥲 hamileliğin başında öyle oluyor maden suyu içebilirsin zararı yok 🥲