Kbrasuer canım ben gelin mevlidimde mevlidhediyesi.com dan tesbih, yasin, tesbih kutusu ve lokum kutusu almıştım güzel olmuştu kızımda da küçük kavanozlara reçel küçük poşetlere kahve koyup etiket yapıştırıp vericektim ama kızım 35. Haftada doğmak istedi engelleyemedik yoksa hazırlık yapcaktım buzluğa poğaça kurabiye atıcaktım şimdi bebişle yapabilir miyim bilmiyorum 🤭