2kizannesi- Ezgtnm 1.53 boyum , 80 kiloyla hamile kaldım 84 kilo falanım şu anda 23. Haftadayız inşallah çok almam 90la tamamlarsam iyidir 😄
Orianna95 90la değil ama bnde 80le kaldım boyum 158 o yüzden kilom fazla şuan 20. Haftamdayım çok dikkat ediyorum bu haftalardan sonra çok alınıyormuş inş çok almayız doğumumuz rahat geçer doktorum bana 10 kilodan fazla alma diye tembihliyor sürekli ama bakalım kişo almaya yapım çok müsait
Ezgtnm Orianna95 vanada söyledi ama aldim iste. :) Normal dogum istiyorum bide. Geri nasl vercem onuda dusunuyorum
Aybke6 Bende 96 kilo ile hamile kaldım 5 kilo verdim hamileliğin başında ~4 kilo aldım 26+1 haftadayız insallah fazla almadan bitiririz
Ayseosman 2kizannesi- yakınmışsın Can'ım benımde 3. Gebeligim 81 le hamıle kaldım 75 e düştüm suanda 30 haftalıgım 80 oldum sezeryanle dogum yapıyorum