merhaba, ben cuma günü 05.09.2025 2 erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı, inanamadım gittim kan verdim 216.3 çıktı. bu sabah 07.09.2025 tarihinde de kan verdim 1164 çıktı. ilk gebeliğim nasip olursa, doktor randevum 2 hafta sonra. sizce normal mi? internette yazılanlar dışında nedir ne değildir bilemiyorum