Kızlar 22+5 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde de oluyordu çok ayakta kaldığımda, eğil kalk falan yaptığımda yada sıcak hava dışardayken falan, şimdi de oluyor ama bazen oturdupum yerde bile, aldığım nefes yetmiyor sanki, böyle çarpıntı gibi bis his var göğsümde ama baktığım zaman nabzın öyle çok hızlı değil ama kalbim güçlü atıyor sanırım, doktoruma danışıcam sonraki kontrolde ama yaşayan var mı diye bir sormak istedim, gerçekten artık rahatsız ediyor sanki oksijensiz kalmış gibi hissediyorum