Aaayseeert Kızlar sürekli ağlayasım geliyor ( hamile değilim , bebişim falan da yok) böyle üstüm de kara bulutlar var gibi hiç mutlu değilim . Hayattan bi beklentim kalmadı gibi sanki
ahsenimdeahsenim Aaayseeert once kendinizi dusunun siz olmadan hicbisey olmaz.elbet bi gun bebeginiz olacak kendinize iyi bakin simdi
Aaayseeert penbe_karisi ya bebişim olmuyor ilkini de kalp durması sonucu kaybettim kaç aydır böyleyim . Hep umutluyum ama umudum kalmıyor
penbe_karisi Aaayseeert vakti zamani vardır canm bende 6 7 ay bekledim sonra oldu bı gittikki kalbi durmuş 😓dünya başıma yıkılmıştı hep ümit var ol 🥰🥰
Aaayseeert ahsenimdeahsenim evet bugünlerimize şükür aslında elimiz ayağımız tutuyor ama işte ne bileyim bazen vaflete düşüyorum