Sağ kalçama dün öğlen kramp girdi yürüdükçe kramp giriyor sağ kalçama tam olarak basamıyorum sanki kalçam kırılmış gibi bi anda çığlık atıyorum. Doktorum yürüyüş magnezyum ve soda yı önerdi devam ederse ortapediye görünmemi istedi sizce nasıl geçer çalışıyorum 27. Haftadayım rapor almak ta istemiyorum nasıl yapıcam bilmiyorum siz bu durumu yaşadınız mı nasıl atlattınız ?