1mila1 Kızlarrr sat 21 mayıs aynı zamanda olanlarımız toplanalım da sohbet edelim ikili üçlü dörtlü tarama testlerinden konuşalımmm
Fatmanurduru 1mila1 18 haftalık olduk bizde 🥰 Şubat başı gibi görünüyor Allah izin verirse. İkili tarama yaptırdım temiz çıktı çok şükür üçlü yaptırmadım o yüzden. Detaylı ultrasonu bekliyorum 20. Haftada yaptıracağım.
ozgeacar01 1mila1 benimde 24 Mayıs cinsiyetiniz belli mi? İkili yaptırdım ama üçlüyü yaptırmayı düşünmüyorum
Nimoss 1mila1 Merhaba, Benim de 15 Şubat görünüyor tahmini doğumum ikili test yaptırdım şükür güzel çıktı sonucum diğer testlerle ilgili bir şey demedi doktorum.
Zbyd3 Benım daha net degil ama şubat yada mart gibi olacak. Ben tarama testleri yaptırmıycam diğerleri yapılacak
1mila1 penbe_karisi benim de öyle ben de yaptırmayı düşünmüyorum ama 4 lü yaptırın diyorlar çok kararsız kaldım ne olursa olsun benim çocuğum diyorum ama yine de test yaptır diyenler kafamı kurcalıyor
1mila1 penbe_karisi ben de yaptırmamayı düşünüyorum ikili yaptırmadım zaten de sanırım sadece detaylı ultrason yaptıracağım
Bbgg penbe_karisi ben de 15+2 yim 2 Mart gösteriyor tahmini olarak , siz nasıl hesapladınız sezeryan vs mi olucak onun için mi ☺️
babygirl02 Fatmanurduru sizinle aynı dogumumuz 😊 bende detaylı ultrasonu bekliyorum Sizde de nefes darlığı vs başladı mı
1mila1 Fatmanurduru ben de detaylı ultrason yaptıracağım sadece bu arada devlet hastanelerinde yapılıyor muydu detaylı ultrason bilginiz var mı
Mamiko_2020 Sat 19 Mayıs benimde 🥰Çok şükür ikili temiz çıktı o yüzden detaylı harici daha test yaptırmam 😊Salı günüde 16+1 olucam cinsiyet için gidicem çookkk heyecanlıyım 🤗doğum normalde 23 Şubat görünüyor ama planlı olacağı için 14 Şubat düşünüyorum 😍
Bsyzc Mamiko_2020 benimde sad 18 Mayıs, ilk kızım 14 Şubat doğumlu olduğu için bebişide o tarihe denk getirmeyi düşünüyorum🥰🥰
Papatya05_ Mamiko_2020 sat 19 Mayıs benimde aynıymış 🌸 ben de taramaları yaptırmadım fetal dna yaptırdık 17. Haftada doktoruma kontrole gideceğim 20 de de detaylı ultrasona gideriz inşallah
Srp53 Mamiko_2020 postu görünce baktım benim de sat 19 mayıstı bebişim 14 şubatta doğdu 7 aylık olacak şimdi sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)
Asyarslan60 1mila1 benim de sat 1 Mayıs Şubat başı gibi gözüküyor Allah izin verirse 2li test yaptırdık çok şükür temiz çıktı,detaylıyı bekliyoruz❤️
Cagatayefe2 Benimde SAT 11 Mayıs ama cinsiyeti öğrenemedik daha. Detaylı ultrasonda öğreniriz heralde bu gidişle.
1mila1 Cagatayefe2 yaa ben de iki hafta sonra gideceğim umarım öğreniriz gerçi devlet hastaneleri 16. Haftadan önce bir şey söylemiyorlarmış duyduğum kadarıyla
1mila1 EsmaYB hayır yaptırmadım ikili test de yaptırmadım şu an 15+2 deyiz üçlü dörtlü de yaptırmayacağım sanırım sadece detaylı ultrason yaptıracağım gibi şu anlık
MelisSezen Sat 24 Mayıs, Edd 24 Şubat inşallah 🙏 İkili test yaptırdım, Fetal yaptırmayı düşünmüyorum, üçlü test ve 20. hafta civarı detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyorum.
1mila1 MelisSezen ben ikili test yaptırmadım 4 lü yaptırsam mı karar veremedim detaylı ultrason dediğiniz herkesin yaptırması gereken bebegin organları vs detaylı ölçümü yapılan test di mi