İlk 2 sene olmadı . 2. Senenin sonunda hamile olduğumu öğrendim. Şimdi kızım 2 yaşında.
Bu süreye kadar korunmadım doktorda hamile kalman zor diyince şu zamana kadar kalmam diye düşünüyooorken şuan 8 haftalık hamileyim evet evet 8 haftaaalık şok oldum. Herkes derdi 2. Çi çocuk daha çabuk tutar diye ama işte nasip. Pcoslular hamile kalıyor sadece yumurtlama günlerimiz devamlı değişiyor ve geç hamile kalıyoruz . adetten 1 gün öncede olabiliyor benim 2 gün kala ovülasyon testinde çift göstermişti . En büyük etken de ilk çocuğum olmuyor diye strese girmiştim aşırı stres baskı artık tak etmişti tedavi olmaya karar vermiştim işte tam o zaman öğrendim hamile olduğumu :) o yüzden herşeyin yeri ve zamanı var akışına bırakın