NoName_ Kubrr_ benim ilk gün şeffaf jel gibi geldi en son geldiğinde sarımsıydı ve içinde kırmızılık vardı sonra sancılarım başladı o gün doğurdum nişanım 3 gün boyunca günde bir sefer olarwk geldi
Bbatuhan Bende de bi şey yok şimdilik ufak bi heyecan yaptım başta da heralde kanlı ya da kahverengi gibi olursa daha ciddiye almak gerekiyor