Strongirl_ Esramerym bende 90 kiloyum 3. Gebeliğim 18. Haftam bitiyor bir ara hissediyor gibiydim 2 gündür kesildi 🥺 burdakiler de normal dediler. Bekliyorum sabırla.
Biyiklikedi Esramerym 2.gebeliğim, zayıf olduğum halde 20.haftada zor hissettim. Endişe yapmayın, en yakın zamanda İnşAllah hissedersiniz 🌺
orgunaryus Esramerym 3. Gebeliğim şu an 20. Haftadayim yeni yeni net hissediyorum. Ben de endişeliydim hissedemiyorum neden diye . Demek ki normalmiş. İçinizi ferah tutun
Turuncukelebek Esramerym valla benim 3.hamileligim ben 18.haftanin sonlarına doğru hissetmeye başladım normal yani