3 eylülde kan testi verdim beta hcg 347 çıktı.5 eylülde tekrar verdiğimde 547 çıktı tam 48 saat olmamıştı birkaç saat erken vermiştim.Şuan 4+6 yım doktor salı günü gel direkt keseyi görelim dedi ama artış hızı iki kat olmadığı için korkuyorum dış gebelik olabilir mi