Busra6694 3 numara 1+ ay için bebeğinizin emme refleksi tam gelişmemiş olabilir normalde 3 numaradan geliyor yani. Zaten emdikçe gelmesi gerekiyor meme reddi yapmaması icin. Ucunu falan delerseniz normal biberondan farkı olmaz. Benim oğlum normal biberon kullanıyorduk boguluyordu surekli 1 buçuk aylıkken falan avent aldım 3 numara başlık ile çok iyi geldi. 3 aylıkken 4 numara aldım 3+ olan onda da süt akışı fazla oldu içerken onda da boğuldu 4 aylıkken falan geçtik 4 numaraya