Kizlar doğurdum sezeryanla ,ilk dogumum ve baya kotu geciyir ağrılı sancılı sütüm doğru düzgün gelmiyor bugün 4. Gün oldu kızımda doğru düzgün emmiyor çok gaz sancısı çekiyor göğüslerim acayip şişti ve ağrı oluştu aynı zamanda uçları da yara olmaya başladı kızım da emmek istemiyor midesini bulandırıyor,kaşıkla mama veriyoruz mecbur çok ağlıyor hiç susmuyor yatirmiyir ama binada şükür onerilerinuz varmı böyle böyle yap dediğiniz duşa felanda girdim ama rahatlama olmadı bende dua edin ,göğüs ucu kremi felan alicam