Bsyt Kızlar 25 haftalık hamileyim karnımın alt tarafında baskı hissediyorum çişimi yapınca rahatlıyorum, en son 10 gün önce muayene oldum rahim ağzı uzunluğu suyum vs normaldi şimdi bu alt taraftaki baskı tedirgin etti başına böyle bi durum gelen var mı
Zelis_ozdrgn Bsyt benimde öyle oluyo alta doğru baskı yaptığı için sürekli tuvalete gidiyorum ve gidince rahatlıyorum yani bebeğin hareketleri ile alakalı galiba bende de oluyor normaldir dedi doktorum
Sizdenbirii1 Aynı durumdayım onu araştırıyordum tam sanki sürekli çiş varmış gibi ama tutuyormuşum gibi bi rahatsızlık veriyo ya
irem_zengn Bende 24 hafta içerisindeyim 23 haftadan bu yana aynı şeyi yaşıyorum bebek sanki aşağıda tekmelerini hareketlerini aşağıda hissediyorum ve sürekli tuvalete çıkıyorum 15/20 dakikada bir sürekli korkmaya başladım internette erken doğum vs yazıyor meyse ki bizimde 4 gün sonra kontrolümüz var bekliyorum
Bsyt Evet kızlar internette erken doğum vs yazıyor Allah korusun ama on gün önce hersey normaldi erken doğum riski vs yok yani inşallah normaldir en yakın doktor kontrolü olan yazsın lütfen 🥺
Zelis_ozdrgn Bsyt normal canım herkeste öyle işte bak bir sürü kişi aynı durumu yaşıyormuş ben de haftalardır yaşıyorum bir sıkıntı yok yani kötü düşünme kötü olmasın
seda_ay Sizdenbirii1 gerek görmedi suyu kilosu vs normal olup ailede de şeker öyküsü olmadığı için açlık kan şekeri baktırdım sağlık ocaginda
Bsyt Sizdenbirii1 ben yaptırdım cnm annem anneannem dayım şeker hastası olunca istedi bi sıkıntı çıkmadı çok şükür
Sizdenbirii1 Bsyt içtiğiniz su nasıldı acaba benim sabah bulantılarım çok fazla ve kusmalarım da var genelde hep sabahları olıyo rahatlıkla içebilir miyim acaba ya
Bsyt Sizdenbirii1 benimde kusmam çok zorlandım 10 dk da içemedim yarım saati buldu zar zor içtim somlara doğru da mahvetti ama kusmamak gerekiyor kusarsan başka gün tekrar yaptırıyorlar sende burnunu tıkayarak 20 dk da içmeye çalış canım
Pitircigin_annesi Sizdenbirii1 benim şeker yüklemesinde içtiğim su aynı elmalı soda tadındaydı çok şekerlisi gibi . Güzeldi ben içtim 😅
Sizdenbirii1 Pitircigin_annesi bilsem öyle olacağını yaptırcam ama dişimi fırcalarken bile öğürüyorum onu hiç içemem herhalde glflgl