Amh değerinize sakın takılmayın, tüp bebekle hamile kaldım doktorum Amh değerime bile bakmadı. Evlendiğim yıl korunmayı bıraktığım ilk ay doğal yolla hamile kaldım ve düşük yaptım ondan sonra maalesef dört yıl boyunca çocuğum olmadı. Tüp bebekle hamile kalabildim, sebepsiz infertiliteydi bende de eşimde de sorun yoktu eğer çok istiyorsanız tedaviye başlayın derim gecikmeden