HafVel hasan hocayı biliyorum. Benim de bir arkadaşım sürekli kullanıyor. Etksii olduğunu soyledi. Ben ve kızım büyük hastalık geçirmedik çok şükür. Ben kestane balı, sogan, sarimsakli bir kür yapip her gün iciriyordum. Ateşi dahi yükselmedi hiç. Öksürük ve burun akıntısı yasadik sadece. Öksürükte de dediginiz gibi kafes yapıyordum, etkisi oluyordu. Ben sadece o konuda etkisini gördüm.
Ama dediğim gibi arkadaş kanamam artti deyince korktuğum için kullanmadim.