EmellC yaa, cok üzüldüm ama bana da olmuştu demek ki hamile kalabiliyorsun öyle düşün demişlerdi. Sadece belki doktor da söylemiştir, 0 görene kadar tekrar yükselmesi ihtimaline karsi takip ettir. Bana dış gebelik olduğunda da kimyasal gebelik olmuş dediler ama kanamadan sonra tekrar yükseldi dis gebelik oldugu anlasildi, asla atlanmamasi gereken bisi