oyalcn ben özelden yanayım, doğum söz konusu olunca iş doktorla bitmiyor. Hatta doktor en az muhattap olacağınız kişi.
Hastanede kaldığınız bütün o süre boyunca, ebe, hemşire, hasta bakıcılar ve diğer personelle daha çok haşır neşirsiniz.
Rahatlıkta yine özel ağır basar, tek kişilik oda mis gibi. İstediğin kişi refakatçi kalır ve görmeye gelip gidebilirler. Devlette genelde odayı paylaşıyorsunuz, ilk anlarda baba maalesef sadece ziyaret izin saatlerinde gelebiliyor.