Bmoms bende yarın sabah sezaryenim var tecrübeli olmam gerekir aslında 3. Sezaryenim olacak ama son sezaryen üzerinden 10 yıl geçti genel olmuştum ikisini bu spinal olacak neden bilmiyorum ama belden iğne vurmuşlardı yine bana o iğneyi hissetmiyosun çabuk ayaklanmak için bol bol yürüyüş tek ilaç ben diğerlerinde çok rahattım çabuk topladım kendimi umarım buda öyle olur ikimizede hayırlı doğumlar inşallah 🤲🏻💞