Bsrakaplan Kızlar ben uc gundur suren dis ağrısına yenik düşüp parol ictim simdi taktim kafaya bebegime bisey olur mu cok endiseliyim ister istemez korku sardi beni guvenli bir ilac mi gercekten bizler icin 😪
betulozclkk Bsrakaplan bnmde bugun baslayaan dis agrim var arstirdim minoset ve parolum hicbi zarari yokmus.4.5ve 6.aylarda .Yarin dis doktoru yolu gozuktu bana
Ummuskaan Bsrakaplan dün bende içtim dayanamadım dişime doktor içebilirsin demişti ama içim içimi yiyor kontrol günüm gelsede görsem kızımı inşAllah iyidir
Yalinn8 Bsrakaplan plus olmadigi taktirde zaten hamilelikte parol veriliyor sadece galiba bi de minoset, endiselenme
Bsrakaplan betulozclkk canim bosuna gitme hic bir sey yapmıyorlar. Ben gittim röntgen cekilmeden disinde ne var bilemem deyip kadin dogum doktoru onaylı kagit istedi doktorumda cekil rontgeni dedi ama parol icmeye bile korkarken film nasil cekileyim tabi yine sen bilirsin cok zor gecmis olsun
betulozclkk Gectimi peki senin agrin parol icince.Ya dis agrisi cok kotu bisey tedavi etmediginde bebege enf.riski var cnm
Bsrakaplan betulozclkk 1 saat oluyor hala etkisini göstermiş degil canim boyle illet bir agri gormedim ben
Bsrakaplan Ummuskaan evet suan seninle ayni durumdayim desem. Kontrol günü gelsede gitsem diye sabirsizlanmaya basladm bile
Derininannisi Bsrakaplan korkama gerek yok parol hamilelikte içilebilen tek Ağrı kesici hatta bana serumunu da takmışlardı
Ssraa Parolu hap yerine koymayan ben🖐🏻🖐🏻 Hamilelikte içilebiliyor ama büyük konuşmayayım ağrıdan delirsem bile içmem çünkü ha içmişim ha içmemişim😂 kanımca sıfır etkili bir hap.
Nk1984 Bsrakaplan Geçen hafta benim de cok ağırdı dişim.Doktorum gunde 3-4 taneye kadar içebilirsin dedi ama ben 1 tane içtim.Bi de karanfil yağı uyusması için iyi geldi,acıyı biraz hafifletti.Bosuna stres yapma kendine parolü☺️