QueenM77 6 gün önce doğum yaptım ama şuan en şiddetli kaburga ağrısı çekiyorum. Sol kolumu hareket ettirirken ve hatta nefes alırken bile ağrı giriyor kaburgama. Doğum esnasında kaburgalarıma bastırmışlardı ondan kaynaklı olabilir mi bilmiyorum ama yarın doktora gidicem. Çocuğu bile kucağıma almakta zorlanıyorum benim gibi olan var mı. Nasıl geçer
QueenM77 Talentedmom Nefes alırken ve kolunuzu hareket ettirirken ve hatta oturduğunuz yerden kalkarkende canınız yanıyor muydu? Benim öyle
Talentedmom QueenM77 oturup kalkarken yatarken açıyordu ben de diyorum bütün Organlarım neden ağrıyor bastırmaktan kaynaklı olduğunu düşünmemiştim
babymom2026_ Geçmiş olsun doktora gidin mutlaka, kaburganızda kırık ya da çatlak da oluşmuş olabilir ona göre bandaj uygulaması yapılır. Korkutmak istemem ama aynı durumu eltim de yaşadı maalesef kırık olduğunu öğrenmiştik sonra. Siz tedbirinizi alın da 🙏🏻