momsalis Kızlar 7+4 deyim gün geçtikçe zayifliyorum iştahsızlık var fazlasıyla acaba ne zman karnım çıkacak hergun bakıyorum hiçbisey yok gibi
Essa0408 momsalis benim ilk gebeliğim de altınci aydan sonra büyümüştu herkesin vücudu aynı değil kiminin ki daha erken kimininki daha geç.hamileeiginizin keyfini çıkarın bunları düşünmeyin sağlıklı birsekilde ilerlesin inşallah bebeğiniz önemli olan o kadın her zman olir
Zelis_ozdrgn momsalis İlk zamanlar normaldir daha 4 5. aydan sonra karnınız çıkar kilo almaya başlarsınız ilk zamanlar zaten sürekli kusmak iştahsızlık falan zayıflatır bebek zaten sizden beslenmediği için bir sıkıntı olmuyor yani
peroksizom Bende 10. Haftadayım bende 2 kilo verdim istemeden başından beri Bi şey yiyemediğim için :(((
momsalis peroksizom bende bişey yiyemiyorum yesemde çıkıyor zaten 4 kilo verdim bende 😕😕 ama artık karnımın büyümesini istiyorum 🙈🙈
Beren_24 23+5 haftalık hamileyim şuan karnım anca çıkıyor dar bişey giydiğimde biraz belli oluyor diğer türlü belli olmuyor 🎀🙈
Zbyd3 Bende hemen çıksın istıyorum yaa🥹 12 haftalık benımde zaten pcos göbeğim vardı baya belli olan onun üstüne birwz gündüzleri şişkınlık oluyor ama tam emin olamıyorum tam sert degil çünkü ama çok ıstıyorum çokk hemen çıksın 🤭🙈😄
dimpleuser Gokturkmom_ zaten göbeğim vardı benim ama hamile olunca biraz daha büyüdü sanki.keşke göbeğini eritip hamile kalsaydım
Nealakayahu Zelis_ozdrgn ay en güzeli son aylar zaten göbekten hareket edemiyoruz ne kadar geç o kadar iyi
melikeyimmmmm momsalis 21. Haftadayım dar giyindiğim zaman aşırı belli olıyor ama genelde geniş giyindiğim için dışarıdan henüz belli olmuyor
Daisyy000 momsalis İlk gebelikten 25ten sonra,2.gebelikte 12den sonra büyüdü. Şuan 23+6yım 30 haftalık gibi bir göbeğim var
ylnydgd 16 hafta bitecek artık belli oluyor dar elbise falan giydiğimde ama 7-8 lerde imkansız susam kadar bebek nasıl karın çıkarsın 😂
deryakurtulus haftadayım, akşamları çıkan sabah sönen bir karnım var ama hala dışarıdan bakıldığında hamile olduğum anlaşılmıyor, toplam 3 kilo aldım.