cutebabymomm Normal mi hanımlar ya 🥲 cuma günü öğrendim gebe olduğumu göğüs hassasiyetim dışında belirtim de yok çok geriliyorum bebeğim vardır ve sağlıklı bir şekilde büyüyordur değil mi?🥺 Yarına randevum var
bbety cutebabymomm benim 1200 filandı devlette karından ultrasonda görünmedi. 2 gün daha bekleyip özele gittim doktor alttan bakınca göründü
Essa0408 cutebabymomm ben 6+0 da gittim hem keseyi hem bebeği hem kalp atışını duydum karından Biraz bekleyip gidebilirsiniz en azından daha az stresli oluyor tabi ek nir şikayetiniz yoksa
cutebabymomm London2334 cuma günü 763 ile öğrendim şimdi ikiye katlandıysa gözükür mü acaba yarınki randevumda
cutebabymomm 3boysmom bilmiyorum ki doktor sadece gebesin pazartesi tekrar gel beta artmış mı ona bakalım dedi. Rahim duvarın kalın kese gözükmüyor dedi. Son adet başlangıcı 1 Ağustos döngüm 30-32 gündü, galiba 5. Haftaya yeni girdim
zeyyy_ @cutebabymomm gözükmeyebilir canım stres yapma ama benim 5000 de gözüktü sürekli doktora gittim gözükmedi beta düşükken
3boysmom cutebabymomm kişiden kişiye değişiyor canım 5 haftalıksa belki bir ihtimal görünür ben 6 da kese 8de kalp atışı anca duymuştum hayırlı olsun bu arada💓