Merhaba anneler 11+6 günlük hamileyim 2 gündür kahve akıntım vardı ben yerleşme sandım ta ki dün gece bi anda ped kirletecek şekilde kırmızı kanamam olana kadar dr ye gittim Altan ultrason ile bakıldı rahimde 1,5 santim kanama alanı var dedi ve ilaç verdi 2 hafta sonra bir daha gideceğim. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu