babygirl02 Kızlar 18 haftalıgım 4 gündür nefes darlığı var kalp çarpıntım oluyor bugün burun tıkanıklığı da başladı bu doğuma kadar sürer mi yoksa zamanla geçer mi
aybalasmom babygirl02 burun tıkanıklığı gebeliğimi öğrenmeden önce vardı. Şimdi 31+3 haftalığız haaala devam ediyor hiç geçmedi. Rahat rahat burnumdan nefes almayı özledim. Gece boğazım çok kuruyor o yüzden
babygirl02 aybalasmom hiç burun fıs fısı kullanmadınız mı sizin gebelikten önce de varmış demekki Nefes darlığı oldu mu sizde peki
aybalasmom babygirl02 yok hayır kullanmadım. Benim burnum çoook önce çatlamıştı yamuk tutmuştu ben ona yoruyordum. Randevu aldım kbbye gidecektim. Randevudan bir gün önce gece acile gitmek zorunda kaldım gebeliğimi öğrendim. Gebeliktenmiş demek ki. Ondan önce çok sorun yaşamıyordum
babygirl02 aybalasmom benimde 4 gündür var yarın kontrolüm var doktoruma söylerim belki burun fıs fısı verir