39+5 şimdi kontrolden çıktık bebek kanala girmemiş alttan muayene oldum ilk defa 1 cm açılman var doğuma hazırlanıyorsun bekleyelim dedi doktorum normal doğum istiyorum doktorum da bi problem yok dedi beklemeye devam diyor başına gelen oldu mu kızlar kanala girer mi bu saatten sonra normal doğum olur mu