Yamanyaman Gelmiyo ege 💙 bi türlü biran önce oğlum doğsun istiyorum ama tık yok hurma yedim duşa girdim tık yok başka önerisi olan😂😂👌
Rumeysaozcan Yamanyaman ben kilosundan değilde ağrıdan gelmesini istiyorum ama ne kadar çok beklersem inat ediyor gelmemek için 😴
SerenYiitolu Bende biran önce doğsun istyorum🙂38+1 haftalığım ama ne kadar içerde kalırsa onun için o kadar iyi bide o var🙂)))
Sendromluanne Ayyy bende 38+2 deyim gelmiyo gerçekten sizde durumlar nasıl benm böyle içimde toplanıyo kasılıyor aşırı derecede