Kızlar şimdi aşı takvimine bakarken grip aşısını gördüm. Hamilelikte hafta farketmeksizin vuruluyormuş. 14. Haftadayım. Vurduran var mı aşıyı tavsiye eder misiniz zaten riskli gebeliğim var erken doğumu falan önlüyor bebeği de koruyor yazıyor araştırmalarda. Yarın ebeye soracağım ama yaptıran tavsiye eden var mı ?