Kızlar bir arkadaşım spiral taktırdı 1,5 ay önce hormonsuz normal spiral son kontrolünde kayma yoktu ilk adeti 9 gün olmuş normal de günü geçmeyen biri ama şuan 4 gün geçmiş geçen ilk gün test yapmış negatif bugün 4. Gün yapmadı yarın yapıcak spiralle hamile kalan oldu mu yani testi yapsa pozitif çıkar mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi