Kizlar 29+1 deyim. Ama kızımızin ismine karar veremiyoruz. Ben daha kibar naif olsun diye İpek ismine yakinim. Esim de ağırbaşlı, bilgili, akıllı olsun diye Bilge ismine yakin. İkimiz de illa şu olsun demiyoruz sadece yakınlık var. Yardımcı olur musunuz bize 🩷